old

old VIDEOS

Behold a whitetail deer fart thumbnail image
Behold a whitetail deer fart WTF... what an awesome moment to capture on video. right before taking a razor tip arrow to the heart, this whitetail deer let out a massive ripping fart. RESPECT!
0 comments

the rusty pipes porno showstopper thumbnail image
the rusty pipes porno showstopper someone forgot to flush her pipes before porno time! LOL at the blonde... she saw the threat and let her friend walk right into the fire. cold... so cold.
2 comments

The invisible salt shaker PRANK compilation thumbnail image
The invisible salt shaker PRANK compilation LOL... this is funny. Sometimes the most simple concepts for video pranks are the most awesome. Behold the Invisible-Salt-Shaker prank.
0 comments

awkward moment - dog penis gets stuck in yo ass thumbnail image
awkward moment - dog penis gets stuck in yo ass As if we all needed another reason why getting it doggie style from your dog is a bad idea... behold an awkward example of a dog penis getting tangled in some nasty hags ass. She must be so embarrassed.. or not.
36 comments

Hot shell from a Glock went down her shirt thumbnail image
Hot shell from a Glock went down her shirt I love it when this happens! the old - HOT SHELL DOWN THE HOT GIRLS SHIRT game. There is a You might be a redneck IF... joke in there somewhere. LOL
4 comments

Miss TEEN Delaware PORN video Uncensored thumbnail image
Miss TEEN Delaware PORN video Uncensored Damn... so these amateur FIRST TIME PORN videos with 18 year old girls who JUST TURNED 18 are the real deal! This is a porn video starring Miss Teen Delaware Melissa King - she got stripped of her crown because of this awesome video.
33 comments

F-ing Machine makes camgirl shit herself LOL thumbnail image
F-ing Machine makes camgirl shit herself LOL Yep... shit happens! Sexy camgirl was getting that ass blasted by Ye Olde fucking machine when some shit happened. LOL when she GTFO and squirted some sauce all over her sexy kneesocks. note: Show Us Your Doodie by FireSideWranglers from Oz.
31 comments

Behold the best 30 seconds of porn ever filmed thumbnail image
Behold the best 30 seconds of porn ever filmed Damn... I have seen the GIF for this video floating around, but never saw the actual video. Backflip girl and her friend deliver the greatest threesome blowjob pussy munching fantasy sex fest ever filmed! I realize now that I have squandered my life and will never find myself in this position... ever.
18 comments

I told you ON MY TITS - Bwwwaaa LOL thumbnail image
I told you ON MY TITS - Bwwwaaa LOL Ooops surprise facial! BTW that was no accident. Commentary on this video was so money. Respect... yeah, nope - not from this champ. LOL.
15 comments

think you have seen it all - Behold DOCKING thumbnail image
think you have seen it all - Behold DOCKING Oh dear lord, why! WHY!!!! Ok, I consider myself an expert in Internet WTF content, but this one even had me shocked. How and why the hell do people mess their junk up so much that they find themselves in a position where their urethra is being penetrated by another dude? WTF!
14 comments

kinky GF likes to play choke me till I die game thumbnail image
kinky GF likes to play choke me till I die game WTF man, he just chokes her out and does not even fuck her. what is the point of that? Maybe he is into fucking her when she is dead - before she gets cold. Crazy motherfuckers in this world!
52 comments

Princess Kate Topless Vacation Photos On Yacht thumbnail image
Princess Kate Topless Vacation Photos On Yacht Behold the Princess of Cambridge - Princess Kate Middleton BOOBS! Last week we saw Harrys ass, but now we got some Princess boobs! So where Pippa at? God bless the pervert paparazzi!
22 comments

WTF Olympics of Lesbian Anal Fisting - Viva Poland thumbnail image
WTF Olympics of Lesbian Anal Fisting - Viva Poland Woah... WTF! these Polish bitches are fisting their asses like it is the gold medal round of Lesbian Anal Fisting Olympics. Feature moves include Hand Puppet anal alien and rosebud prolapse mouthful. YIKES!
48 comments

tit flashing webcam girl busted by hotel manager thumbnail image
tit flashing webcam girl busted by hotel manager LOL... Her name is Agent_99 and she got totally cold busted flashing her tits in the lobby of a hotel. Best part... the manager is a fan of MFC and knew exactly what she was doing!
21 comments

black guy slaps McDonalds drive thru employee thumbnail image
black guy slaps McDonalds drive thru employee Yeah... coning got old really quick so now the bar has been raised to slapping. Much more entertaining if you ask me, but I wish they stayed around to have hot fry oil thrown in their faces. I listened to this 20 times and still could not understand what they were saying... sorry.
50 comments

nude girl dragged through park behind tractor thumbnail image
nude girl dragged through park behind tractor submissive woman will do whatever she is told - even if it means having her naked ass dragged through a park behind a tractor. My kind of woman!
12 comments

Stoners having Happy Fun amateur sex thumbnail image
Stoners having Happy Fun amateur sex these two sure know how to have a good time. they are total retards and completely stoned, but she LOLd when he shot a surprise load in her mouth, and thought it was funny when he tried to jam his dick in her backdoor. The perfect first date fuck buddy kind of girl!
17 comments

kinky mermaid girl SUX at holding breath thumbnail image
kinky mermaid girl SUX at holding breath some people get off on strangulation and asphyxiation, others are into drowning their bitches. Seems kind of like a waste of some sexy pussy to me!
18 comments

Part 1 Sauce Tossing Blowjob Porn FAILs thumbnail image
Part 1 Sauce Tossing Blowjob Porn FAILs compilation of a lot of seriously bad life choices all rolled up into a few minutes of sauce tossing blowjob porn FAILs. A little gagging is just fun and games, but when the yellow bile and day old hotdogs do a victory lap, its a show stopper!
25 comments

racist white girl tricked into BBC pussy gets destroyed thumbnail image
racist white girl tricked into BBC pussy gets destroyed This racist porn girl hates black people but she was blindfolded and tricked into sucking and fucking a big black cock. Her pussy got destroyed by a big black penis and she left the porn set with her pussy bleeding and totally ruined.
13 comments

slapping cock sucking cougar in face PORN FAIL thumbnail image
slapping cock sucking cougar in face PORN FAIL the term Cougar is loosely used in the world of porn. Generally it is a code word for nasty old crackhead whore banging some pathetic younger loser in exchange for a rock of crack. As you see in this PORN FAIL, it is never a good idea to slap a MILF Cougar in the face... even if you need to wake her up.
8 comments

Teen girl violently abused in extreme gang PORN thumbnail image
Teen girl violently abused in extreme gang PORN Yo man, this is one of the most violent porn videos I've ever seen. Cody Lane is only 19 years old and got her ass royally beaten by 3 assholes who gang fucked her. When she agreed to this porn shoot, she pretty much agreed to a legal violent gang rape. WTF!
72 comments

LOL PORN angry bukkake girl screams at everyone thumbnail image
LOL PORN angry bukkake girl screams at everyone LOL... she hates the cum, she hates bukkake, she hates the producer... This is pure comedy gold! Not sure if we can call this a PORN FAIL. Maybe it just need to be filed under some good old fashioned LOL Porn.
10 comments

Spring Break 2012 nude drunk beach girls thumbnail image
Spring Break 2012 nude drunk beach girls Behold... a Spring Break nude drunk topless beach babes photo extravaganza! Photos were uploaded by a UJ visitor... much thanks!
6 comments

PORN FAIL gagging snot rocket thumbnail image
PORN FAIL gagging snot rocket Hey... its pollen and allergy season! You can drain your sinuses with a neti pot and some zyrtec, or simply gag on a black cock until your sinuses erupt and humiliate you during a porn shoot. Behold, an awesome happy fun gagtastic PORN FAIL!
8 comments

sexy super gumby girl can lick her own pussy thumbnail image
sexy super gumby girl can lick her own pussy now this is impressive! super gumby girl can actually fold herself in half and lick her own pussy! This my friends would be the most epic of epic fucks!
14 comments

sit your whore ass down - LOL thumbnail image
sit your whore ass down - LOL LOL, some asian chick in a super short skirt was dancing around a hand-rail pole on a subway. A dad with his kids on the train got bent and told her to Sit Your Whore Ass Down!
41 comments

stripper chick flips midget upside down and sucks him off thumbnail image
stripper chick flips midget upside down and sucks him off LOL, midgets are just funny to watch doing just about anything, but seeing some stripper chick spin a midget in the air and then suck him off.. that my friends is comedy gold!
9 comments

another unwanted surprise anal porn FAIL thumbnail image
another unwanted surprise anal porn FAIL Oh no, she no likey! With his 2-inch needle dick... amazing that 1 - she felt it, and 2 - it hurt. Send more Anal FAIL videos to uselessjunk.com - this stuff never gets old!
9 comments

drunk redneck NASCAR infield rape party thumbnail image
drunk redneck NASCAR infield rape party drunk rednecks, fast cars and female naked cousins is a perfect recipe for some race track infield sexual abuse! Obviously an old video as evidenced by the pop-top beer can. Such a shame, her buck teeth looked like awesome bottle openers - way ahead of their time!
17 comments

18 Year Old First Porno - Train Wreck thumbnail image
18 Year Old First Porno - Train Wreck this one went off the rails pretty quickly. Hot chick, young tight body, and a whole lot of crazy. Perfect for porn!
32 comments

beware the rogue flying cumshot surprise thumbnail image
beware the rogue flying cumshot surprise This is porn actress Devon Michaels getting a bit of an unwanted and unexpected mouth load of cum. Homeboy had some afterburners on this cumshot and pulled off a well executed swish into her mouth. truth be told... it is NEVER an accident when this happens!
14 comments

crazy naked lady destroys NY Deli thumbnail image
crazy naked lady destroys NY Deli RELEASE THE HOUNDS!!!!! Looks like the cold weather is driving the Occupy Wall Street protesters indoors. The occupy NY Deli movement is not going so well. Yeah... this is going to help us take you seriously.
9 comments

but I poop from there thumbnail image
but I poop from there But I poop from there... Not right now you don't! gotta love the bad acting and cheesy dialog from retro porn movies. This so-called virgin got her ass violated for the first time from some old dude.
25 comments

retro porn premature ejaculation thumbnail image
retro porn premature ejaculation gotta love porn from the 70s. Awesome LOL voice overs, chicks with real tits, and plenty of bad acting and PORN FAIL. Like me, this dude cannot hold is sauce for more than 30 seconds while getting some attention from two bitches at the same time.
11 comments

naked jet-ski rooster tail thumbnail image
naked jet-ski rooster tail naked jet-ski girl knows how to work a crowd. Homeboy behind the wheel might actually score if he plays his cards right. My advice, hit the gas and do the old Ooops... out of gas trick when you get to the sandbar. Hurry before she sobers up!
19 comments

Owned by Uncle Randys shovel prank thumbnail image
Owned by Uncle Randys shovel prank SO NOT COOL! (but funny) If you listen closely, it is clearly the kids older brother or cousin asking if the kid can do the same thing Uncle Randy just did. This is one way to ensure that this kid will never have children!
3 comments

nude marlin fishing thumbnail image
nude marlin fishing this my friends is a recipe for a perfect day. Deep sea fishing, hot nude babes, lots of sun, cold beer, and an endless supply of chum for the fishes!
11 comments

jack shack happy ending premature ejaculation FAIL thumbnail image
jack shack happy ending premature ejaculation FAIL LOL... after she humiliated this douche for having the smallest cock she has ever seen at the jack shack, he proceeded to shoot his goo before she even touched his dick! best part, he did not even get a massage or handjob, and she told him to GTFO and pay now. YOU PAY NOW!
17 comments

900ft wingsuit FAIL at Bridge Day in WV thumbnail image
900ft wingsuit FAIL at Bridge Day in WV Ok.. chalk this one up as something that will not be added to my bucket list. Jumping off a bridge in a homemade wingsuit made out of some old curtains is a bad idea. Dude actually survived with a pelvic fracture, punctured lungs, and a host of other injuries. Oh... and he was embarrassed too!
4 comments


 Next 40 >>

Showing 1 - 40 of 540 videos

old LINKS

Mom gives her teen daughter a dildo for Christmas WTF LOL

video format   0 comments  90136 views
source: break


O-Ring Blowout - 18 YO babe got that ass destroyed DAMN

video format   0 comments  123856 views
source: efukt


Old perv goes for the Upskirt stealth video of the hot chick at supermarket

video format   0 comments  198300 views
source: theync


Cuckold by a magic wand

photo format   4 comments  76374 views
source: uselessjunk


Cuckold has second thoughts after black dude starts hard fucking his wife LOL

video format   0 comments  171538 views
source: efukt


golden shower in the living room WTF

video format   0 comments  61976 views
source: pornhub


hard to tell - is it hot or cold

photo format   19 comments  75356 views
source: uselessjunk


hot babe cold water

photo format   17 comments  51401 views
source: uselessjunk


18 year old russian cutie doing some porn

video format   14 comments  83066 views
source: redtube


Sexy Teen Spinner fucks creepy old dude

video format   14 comments  78690 views
source: youporn


Cute teen fucks older dude - did they find that dirty mattress on the side of the road WTF

video format   15 comments  85698 views
source: xhamster


Behold - best ugly sweater ever NSFW

photo format   14 comments  128036 views
source: yoloselfie


Older GILF still has a tight body

photo format   17 comments  156778 views
source: uselessjunk


Charlie Sheen goddess Bree Olson tied up blindfolded and fucked by BBC

video format   18 comments  110536 views
source: xhamster


Cute shy blonde teen - this looks like a legit first time girl

video format   20 comments  133807 views
source: xhamster


Looks like she is being scolded for being nude on the beach

photo format   18 comments  91727 views
source: uselessjunk


porn NOOB tied to hold back the cumshot - FAIL

video format   14 comments  153790 views
source: efukt


Settle a debt by whoring out the wife

video format   16 comments  104208 views
source: xhamster


Shy 18 year old petite chick gets pounded in her first adult video

video format   16 comments  184314 views
source: xhamster


she is holding her iPhone upside down in this nude selfie

photo format   18 comments  82552 views
source: uselessjunk


Father of the year gets hit by train while holding son DUMBASS

video format   17 comments  38726 views
source: youtube


how do you like my new pen holder

photo format   43 comments  94668 views
source: uselessjunk


Three teens fuck a luck old man

video format   148 comments  160497 views
source: xhamster


WTF ISIS video shows 10 year old boy executing Russian hostages - meh looks fake to me

video format   19 comments  35272 views
source: theync


18 year old awkward dude bangs really hot teen girl in back of car

video format   19 comments  232456 views
source: efukt


blindfolded wife has no idea where the cumshots are coming from

video format   19 comments  145429 views
source: xhamster


here honey - hold my drink so I can grab them titties

photo format   30 comments  123515 views
source: uselessjunk


November FAIL COMPILATION is pure gold

video format   19 comments  177106 views
source: break


Tribute to Vetrans - naked babe holding onto a cannon

photo format   32 comments  85452 views
source: uselessjunk


creepy old guy fucks petite young blonde

video format   19 comments  89508 views
source: pornhub


Beautiful young blonde fucks fat old dude

video format   24 comments  79969 views
source: xhamster


Naked teen is trying to hold an invisible retro Brick Phone to the side of her head

photo format   23 comments  93741 views
source: uselessjunk


young nurses at the Senior Home fuck the old farts

video format   19 comments  91183 views
source: xhamster


old dude bangs a much younger teen

video format   20 comments  63097 views
source: xhamster


Cute 19 year old spreads her pussy in busy nice restaurant

video format   19 comments  86420 views
source: wtfpeople


angry woman holds teens skateboard hostage

video format   27 comments  26545 views
source: youtube


uncensored pic of the 18 year old I kick it with every evening

photo format   25 comments  161106 views
source: uselessjunk


Construction workers catch some dude banging a slut on behind the house

video format   19 comments  100284 views
source: theync


the Golden Arches - impressive drunk pissing

video format   21 comments  43393 views
source: youtube


Old dude fucks a hot young teen

video format   25 comments  81622 views
source: xhamster



 Next 40 >>

Showing 1 - 40 of 155 links

old PHOTOS

amateur Goldilocks selfie Thumb holders nsfw Hold the door amateur Hold on tight wtf Lollipop sold with a razor blade inside it amateur Holding on tight  bdsm Buttplugged and Blindfolded wtf Soul sold to the devil mates amateur Not cold enough selfie N00ps are cold on this  f rosty ass day  selfie Do you approve of my 18 year old tits   f  amateur India Reynolds  Hannah Martin amateur Hair of gold nsfw Bath of Gold HQ amateur Creeping cold amateur Never too cold for boobs  nsfw Nikki Sims on a cold day selfie Wild peaches like this one might get cold in the Windy City    Warm her up      f  funny r oldschoolcool after 90 years  selfie I would take  f ull nudes  butt it s cold selfie Really cold day for mspookie amateur Must be cold out there  bdsm Something to hold onto amateur Cold Weather  perky tits selfie Is It Cold In Here  selfie Soldier Of Love  amateur Golden City PartyGirl selfie  f  It was a little cold in the bathroom at work  Someone else should sneak in and keep me warm       wtf Hold me  thrill me  kiss me    selfie With tits like these  the temptation is to turn them and one s other warmly gooey wet places into cash  rather than hewing knowledge out of the cold heart of the universe and improving the huma amateur Looks cold    selfie Cold a f   Warm me up  selfie Broke the mold amateur Old man Jones  over in 31 C  had a heart attack when he was looking through his telescope  amateur It was a cold night amateur Was told this would be appreciated here  G f  while hiking  amateur No time for the old IN N OUT  Love amateur I was told that I might be appreciated here    bdsm Boobs and a blindfold amateur A bit cold 
 Next 40 >>

Showing 1 - 40 of 1538 photos

Top Categories