efukt

efukt VIDEOS

Webcam tokens cannot buy dignity ANAL FAIL thumbnail image
Webcam tokens cannot buy dignity ANAL FAIL Poor girl... shit happens! It aint easy being a cam girl - all kinds of job hazards like bullets in the chamber. This video looks a whole lot like an Efukt masterpiece but I could not find it on Efukt so I re-posted it here. CHECK OUT EFUKT HERRE
6 comments

2011 Porn FAIL Compilation thumbnail image
2011 Porn FAIL Compilation Ok... I need to get off my lazy ass and do a proper 2011 UJ Network porn fail compilation. This was sent to me by a viewer. 1 - not all of these are from 2011. 2 - about 40% of them came from Efukt. 3 - not all are porn fail. It is still some funny stuff, so here you go. enjoy!
40 comments

Shake That Bear  - aka - rednecks having sex on dead bear thumbnail image
Shake That Bear - aka - rednecks having sex on dead bear Reloaded and redneck remixed, the Shake That Bear video is one of the most fucked up videos that you will ever see. Originally posted by Efukt.com in 2006, it has been remixed and vomited back into the Internets wheelhouse. The chick is pretty hot too... where can I find a good southern woman who will let me fuck her ass while straddling a dead bear like this?
78 comments

Efukt: Condom Fail - quick... throw her down a flight of stairs thumbnail image
Efukt: Condom Fail - quick... throw her down a flight of stairs That's what happens when you buy contraceptives out of vending machines. I've been there / done this - just get her drunk and push her down some stairs if you need a quickie abortion. At least she was hot - it would be worse if he knocked up a skanky fat mouth-breathing beast.
32 comments

Efukt: racist interracial porn from the 70s thumbnail image
Efukt: racist interracial porn from the 70s here's some good 'ol fashioned racist porn from the 70's. every has some sweet looking afros, they are racially charged, and a black dude gets stabbed in the video.
32 comments

Efukt:  Wigger Porn - what up thumbnail image
Efukt: Wigger Porn - what up Okay, everyone pay close attention. There's some seriously funny shit @ the 3:40 mark. Emphasis on shit.
10 comments

Efukt: LOL I just caught you masturbating thumbnail image
Efukt: LOL I just caught you masturbating I caught my ex-girlfriend masturbating once after months of reconnaissance. At first I was all like \\"HAHA I finally caught you! Yussss!\\".... but then it occured to me - she rather fuck a piece of plastic than sleep with me. What a fucking insult.
18 comments

Efukt:  hot pussy dispensing cold beer thumbnail image
Efukt: hot pussy dispensing cold beer this pussy is more than just a dumpster for cum, it also dispenses cold beverages.
7 comments

Efukt: black creampie desert for this loving husband thumbnail image
Efukt: black creampie desert for this loving husband this guy loves his wife so much that he ordered her a black dude to drop a load inside her... then he ate the creampie out of her pussy. Yummy.
9 comments

Efukt: dude tries to suck own dick when chick does it wrong thumbnail image
Efukt: dude tries to suck own dick when chick does it wrong this dude shares a blowjob with his girlfriend. I think it was border-line not gay... until he took his own facial and tried to swallow his jizz.
15 comments

Efukt: girls LOL at dudes 2 inch penis thumbnail image
Efukt: girls LOL at dudes 2 inch penis hey... laugh all you want honey, he is still getting his dick sucked by you and busts his tiny load in your mouth.
12 comments

Efukt:  MILF at strip club assaulted by male stripper thumbnail image
Efukt: MILF at strip club assaulted by male stripper this MILF wanted to have a fun night out with the ladies but ended up drunk on stage being attacked by a male stripper who wouldn\'t take no for an answer.
21 comments

Efukt:  it is not rape if she signed a release form before drinking - right thumbnail image
Efukt: it is not rape if she signed a release form before drinking - right Ok, what do you do when the drunk chick you're fucking with your buddy passes out...keep fucking her, stop fucking her or cum all over her before she pukes all over you
48 comments

Efukt: Anal Bleacing - a must for all whores thumbnail image
Efukt: Anal Bleacing - a must for all whores anal bleaching - all chicks should have this done. when I fuck bitches in the ass, I like the asshole to be pearly white like the teeth I'm going to toss my jizz onto when I'm done.
13 comments

Efukt:  1 Guy 1 Screwdriver thumbnail image
Efukt: 1 Guy 1 Screwdriver why? why? why? would someone thrash their junk with a screwdriver. and yes... this is the same guy who accidentally smashed a jelly jar in his ass. it is amazing that he is not dead yet!
4 comments

Efukt:  mother and daughter share a blowjob thumbnail image
Efukt: mother and daughter share a blowjob this is your family on drugs! mom and daughter share a blowjob. they fight a bit over the cock, and it is clear that mom has a lot more experience giving head.
37 comments

Efukt: McDonalds employee forced to strip naked thumbnail image
Efukt: McDonalds employee forced to strip naked Efukt: McDonalds employee stripped naked
30 comments

Efukt:  my sister forgot to lock the door thumbnail image
Efukt: my sister forgot to lock the door Efukt: my sister forgot to lock the door and got caught masturbating.
20 comments

Efukt: Passed out emo chick becomes cum dumpster at party thumbnail image
Efukt: Passed out emo chick becomes cum dumpster at party Efukt: Passed out emo chick becomes cum dumpster at party
59 comments

Efukt: Porn Newbie - total failure - blooper thumbnail image
Efukt: Porn Newbie - total failure - blooper Porn Newbie - total failure - bloo
9 comments

Efukt:  Hooray I finally got laid in college thumbnail image
Efukt: Hooray I finally got laid in college Efukt: Hooray I finally got laid in college
7 comments

Efukt: Ha Ha - your ass just got thrashed thumbnail image
Efukt: Ha Ha - your ass just got thrashed Efukt: Ha Ha - your ass just got thrashed
11 comments

eFukt: Blindfold and then switch to a fat ugly dude thumbnail image
eFukt: Blindfold and then switch to a fat ugly dude Blindfold and then switch fat ugly dude
11 comments

Efukt: this girl is just horsing around thumbnail image
Efukt: this girl is just horsing around who knew that trying to blow a horse could be so damn funny!
193 comments

Efukt:  LoL I made you gag thumbnail image
Efukt: LoL I made you gag LOL I made you gag. amateur girlfriend chick gags on a load of cum and everyone has a good laugh.
17 comments

Efukt:  Side Effects Of Interracial Sex thumbnail image
Efukt: Side Effects Of Interracial Sex (efukt.com video) This dude screams as if his hand just got hacked off Blood Diamond style, either that or he just found out KFC discontinued their awesome $4.99 12 piece honey chicken meal deal.
12 comments

kicked by a horse while masturbating thumbnail image
kicked by a horse while masturbating this horse got pissed off at this whore masturbating underneath him so she got a hoof to the head. I do this to bitches too - when they tease me and fail to suck the cock. Video by way of efukt.com - check it out!
104 comments


Showing 1 - 27 of 27 videos

efukt LINKS

The Caught Compilation - Part 2

video format   0 comments  161996 views
source: efukt


Threesome with hot slutty bitchez changes dude forever

video format   0 comments  171772 views
source: efukt


Cuckold has second thoughts after black dude starts hard fucking his wife LOL

video format   0 comments  150986 views
source: efukt


Poor girl - wonder how much she got paid to get abused like this WTF

video format   0 comments  191746 views
source: efukt


Do not give a fuck what you say I LOVE A MEATY PUSSY it is good for party tricks

video format   0 comments  139408 views
source: efukt


Accidental cumshot - being on bottom is some risky business

video format   0 comments  110132 views
source: efukt


Dennys grand slam tip for waiter - he gets blowjob from drunk chick

video format   0 comments  146532 views
source: efukt


Too Drunk To Fuck - Apparently NOT

video format   14 comments  223862 views
source: efukt


flashing tits for nerds dare at the mall LOL

video format   14 comments  131050 views
source: efukt


small chick has a giant pussy and a fist full of tricks

video format   14 comments  120392 views
source: efukt


Hope my parents do not see this LOL - they would be proud

video format   14 comments  246410 views
source: efukt


Apparently abortion fantasy shows on Live Cams will get you banned - I thought it was very Artsy

video format   14 comments  68512 views
source: efukt


Daddy - I do not want to fuck you - WTF Porn

video format   14 comments  238834 views
source: efukt


She claimed to enjoy rough sex - until she got ROUGH SEX

video format   14 comments  74508 views
source: efukt


Uh-Oh the dildo got lost in her ass and she cannot get it out LOL

video format   14 comments  104886 views
source: efukt


She took the Arbys Roast Beef Challenge to next level - dignity was not included

video format   14 comments  196198 views
source: efukt


Next level naked room service dare - bitch is hot - how did he not fuck her

video format   14 comments  219818 views
source: efukt


the lesbian Internal Dap - well that was different WTF

video format   14 comments  146568 views
source: efukt


Woah that ANAL ORGASM makes her eyes almost roll out of her damn head WTF

video format   14 comments  165934 views
source: efukt


porn NOOB tied to hold back the cumshot - FAIL

video format   14 comments  147454 views
source: efukt


Cum haterz gonna H8

video format   14 comments  142072 views
source: efukt


The Deep Throat regurgitator girl WTF she got some talents

video format   14 comments  170906 views
source: efukt


bondage porn WATERBOARDING - now that my friends is some EXTREME HARDCORE

video format   14 comments  96618 views
source: efukt


Girl eats froot loops and milk out of hot lesbian friends ass

video format   14 comments  64044 views
source: efukt


VIRGIN hires a prostitute - does not last long and has surprise ending

video format   14 comments  257342 views
source: efukt


Sexy slut went the extra mile to fit Mandingos dick in her tight virgin asshole

video format   14 comments  212026 views
source: efukt


HOT anal teen is totally insane and an epic awesome fuck

video format   14 comments  194966 views
source: efukt


Public fappers get all the bitchez

video format   14 comments  123206 views
source: efukt


Cute girl tried the PORN but first time was her last

video format   14 comments  184690 views
source: efukt


She hates BUKKAKE but loves making 200 bucks in one day

video format   14 comments  154804 views
source: efukt


Tiny teen had a Black Cock surprise - that gonna cause internal damage WTF

video format   14 comments  220144 views
source: efukt


Body mod tattoo guy gets to fuck this girl after piercing her clit JOB PERKS

video format   14 comments  170434 views
source: efukt


Yep this is some seriously strange WTF porn - who comes up with this stuff

video format   14 comments  106784 views
source: efukt


This girl found her porn BREAKING POINT very quickly WTF

video format   14 comments  252424 views
source: efukt


When lesbian gets her first cock the orgasm causes total meltdown LOL

video format   19 comments  234056 views
source: efukt


Pornstars reading hate email about themselves FUNNY

video format   19 comments  57117 views
source: efukt


The amateur CAUGHT compilation

video format   19 comments  278591 views
source: efukt


Racist PORN camera guy thinks he is a comedian WTF

video format   19 comments  99020 views
source: efukt


Jew boy vs Swedish Porn Star LOL

video format   19 comments  104542 views
source: efukt


AWESOME PORN FAIL - totally drunk wasted teen pukes on girlfriends pussy LOL

video format   19 comments  165128 views
source: efukt



 Next 40 >>

Showing 1 - 40 of 174 links

efukt PHOTOS

Sorry, zero "efukt" photos results!

please try again... try using single keyword search terms!


 Next 40 >>

Showing 1 - 0 of 0 photos

Top Categories